.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشكل فني و عدم پاسخگویی مسئولین؛
تغییرات جوی و عدم دسترسی به سایت هواشناسی مازندران
متاسفانه حدود چند روزی است که سایت اداره کل هواشناسی استان مازندران که می تواند منشاء خدمات فراوانی از بابت درج اطلاعیه های هواشناسی و اطلاع وضعیت
تغییرات جوی و عدم دسترسی به سایت هواشناسی مازندران

امروزه اطلاع از وضعیت جوی آینده ،نکته ای مهم برای برنامه ریزی افراد به شمار می رود.با توجه به اهمیت این موضوع متاسفانه حدود چند روزی است که سایت اداره کل هواشناسی استان مازندران که می تواند منشاء خدمات فراوانی از بابت درج اطلاعیه های هواشناسی و اطلاع وضعیت جوی برای افراد مختلف باشد به دلیل شرایط فنی قابل رویت نبوده و عملا" از دسترس کاربران خارج می باشد.

این مشکل در سایت هواشناسی مازندران در حالی اتفاق افتاده که سابقا" نیز بارها این مساله وجود داشته و حتی یکبار نیز سایت شمال نیوز در مطلبی این مساله را تذکر داده است.

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از امروز نیز مجددا" سامانه بارش زا در استان فعال خواهد بود که اطلاع رسانی این نکته متاسفانه تا کنون از طریق این سایت انجام نشده است.

اگر چه نمی توان منکر حضور کارشناسان این اداره کل در برنامه های خبری صدا و سیما بود اما انتظار این است با توجه به اهمیت ماموریت های این سازمان و رجوع دیگر رسانه های خبری برای اطلاع از وضعیت جوی و انتشار آن برای دیگر آحاد جامعه مسئولین امر در حل مشکل پیش آمده اهتمام جدی تر داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسام 4 مهر 1391
از آقای موسی علی اکبری که مدیریت سایت هواشناسی مازندران رو دارند خواهش می کنم زودتر مشکلات رو جل کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.